Help mee!

De SP is een actieve partij: wij zijn binnen en buiten verkiezingstijd altijd op straat te vinden om met mensen in actie te komen. Dit doen we om onze politieke kernwaarden tot uiting te brengen. Samen zorgen we ervoor dat menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit naar voren komen in de politiek. Dit doen we door acties te organiseren met bewoners waarvan de woningen in slechte staat zijn of tegen hun wil gesloopt dreigen te worden. Dit doen we met mensen die er klaar mee zijn dat hun wijk niet schoon wordt gehouden. Daarnaast organiseren we als afdelingen gezellige en interessante bijeenkomsten voor onze leden. We zijn altijd op zoek enthousiaste vrijwilligers die graag hun handen uit de mouwen willen steken voor de SP Den Haag! Samen maken we de SP groot!

Elke maand komen vrijwilligers van de SP Den Haag bij elkaar in de kerngroep om met elkaar de lopende acties in de stad te bespreken. Daar verdelen we de taken, blikken we terug op onze activiteiten en maken we nieuwe afspraken om samen met bewoners uit de stad verandering te veroorzaken. Mocht er een vacature zijn voor de kerngroep, dan laten we u dat via de mail weten!

Al onze activiteiten maken we ook regelmatig aan u bekend via de mail en via een nieuwsbrief. U bent altijd welkom om aan te sluiten. Wilt u eerst kennismaken met bestuurslid van de SP Den Haag om te bespreken hoe u actief zou willen zijn voor de SP? Stuur dan een mail naar denhaag@sp.nl.

We hopen u snel eens te zien bij een activiteit van de SP Den Haag! Doe mee en word lid!

Word Lid!