Help mee!

De SP is een actieve partij: ook buiten verkiezingstijd valt er genoeg te doen binnen de afdeling. Daarom zijn wij altijd op zoek enthousiaste vrijwilligers die graag hun handen uit de mouwen willen steken voor de SP Den Haag! Lees hieronder wat je zoal kunt doen binnen de afdeling. Heb je interesse in een van onderstaande functies? Mail dan naar denhaag@sp.nl. Neem vooral ook een kijkje in onze agenda voor een overzicht van onze geplande activiteiten.
Nog geen lid? Word lid .

Gezocht: folderaars
De SP brengt regelmatig de ZO-krant uit. Deze krant is bedoeld om mensen te informeren over de standpunten en actiecampagnes van de SP. Wij zijn altijd op zoek naar mensen die de ZO-krant in hun eigen buurt willen verspreiden. Ook verspreiden we ieder jaar een afdelings- krant, waarin de lokale successen en standpunten van de SP Den Haag uitgebreid aan bod komen. Help ons mee om de SP nog bekender te maken in Den Haag en sluit je aan bij ons folderteam!

Gezocht: jong talent
ROOD, de jongerenorganisatie van de SP, voert regelmatig actie om Den Haag een mooiere stad te maken voor jongeren. Zo strijdt ROOD voor goed en betaalbaar onderwijs, voor voldoende studentenhuisvesting en voor plekken waar jongeren kunnen samenkomen (zoals buurthuizen). Ben jij lid van de SP en onder de achtentwintig jaar? Vind jij het leuk om met een enthousiaste groep jongeren aan de slag te gaan? Mail dan naar rooddenhaag@sp.nl!

Gezocht: Tribunelopers

Maandelijks komt de Tribune, het nieuwsblad van de SP, uit. Elke maand maakt de Haagse SP-afdeling zelf de Tribune verzendklaar. Daarnaast wordt ruim de helft van de Tribunes in Den Haag zelf bezorgd door onze leden. Wil je elke maand helpen met het verzendklaar maken? Of wil je helpen met de verspreiding van de Tribune in je eigen wijk? Geef je dan nu op!

Gezocht: hulp bij campagne Nationaal ZorgFonds

De Haagse SP steunt de landelijke campagne voor een Nationaal ZorgFonds, zonder eigen risico. Hiervoor gaan wij regelmatig de straat op. Ook is er een speciaal belteam in het leven geroepen. Wil jij ook een bijdrage leveren aan deze campagne? Neem dan contact met ons op via denhaag@sp.nl

Wilt u graag iets betekenen voor de SP Den Haag, maar weet u nog niet precies wat? Wij maken graag een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Ook zijn we altijd op zoek naar mensen die hun kennis en ervaring met ons willen delen. Bent u erg actief in uw wijk? Of wordt u vanuit uw beroep of vrijwilligerswerk vaak geconfronteerd met de gevolgen van het gemeentebeleid? De SP Den Haag hoort graag uw verhaal!