Nieuwsberichten

7 juni 2005

Nieuwsberichten

De afdeling den haag gaat de nieuwsberichten op een andere wijze indelen. Dit houdt in dat de informatie welke nu op de site staat voortaan te vinden is onder de kop "Eerder Nieuws". Alle berichten zoals die eerder geschreven zijn blijven op de site bestaan, maar worden nu op een andere wijze aangeboden.

Dit betekent dat de oude berichten tot een bepaalde periode (maart, april en mei) worden ingevoerd in het nieuwe systeem, en alles wat daarvoor geschreven is wordt alleen nog op de oude manier getoond.
nieuws
De nieuwe manier van schrijven van berichten heeft als grote voordeel dat deze berichten ook op de "voorpagina" getoond kunnen worden als een HOT bericht. Het is daarvoor niet meer noodzakelijk dat de bezoeker van de site de verschillende nieuws pagina's van de site langs hoeft. Deze nieuws berichten worden voortaan op één plek bijgehouden.

Doordat de berichten in de nieuwe nieuws module gemaakt worden is het een heel stuk eenvoudiger geworden om deze berichten snel en eenvoudig op de site te zetten. Een verslag van de raadsvergadering kan direkt na de vergadering al online worden gezet, zonder dat de schrijver hiervoor moeilijke HTML code dient te gebruiken.

Een bijkomend voordeel is dat de berichten automatisch een link krijgen welke altijd aan het artikel gekoppeld blijft. Deze links kunnen weer voor andere artikelen gebruikt worden.
Deze links worden automatisch door de webserver in een lijst bijgehouden, en na verloop van tijd "zakken" de berichten in de lijst. Op het moment dat de duur van het artikele verlopen is wordt het artikel automatisch omgezet in een link welke gerubriceerd wordt door de Webserver.

Eerder nieuws