ALV vervolg volgende week

5 september 2006

ALV vervolg volgende week

Volgende week dinsdag (12 september) vervolg van de Algemene Ledenvergadering van de Haagse SP afdeling (ALV). Daar meerdere aanwezige leden het concept programma niet hebben kunnen lezen, dus zich wilden onthouden van stemming over de amendenten, is besloten volgende week te stemmen over de amendementen. Al was u vanavond afwezig en kunt u volgende week wel, u bent van harte welkom. Wel is er afgesproken enig voorwerk te doen.

Dinsdag 5 september is tijdens de ALV wel de algemene indruk van het programma besproken. Verslag volgt. Ook zijn de kandidaten aan de leden voorgesteld, voorzover zij nog onbekend waren.

Afgesproken is dat iedereen die vanavond aanwezig was, het programma en de amendementen leest, laatst genoemde worden toegezonden. Volgende week gaat over de amendementen gestemd worden. Indien u vanavond aanwezig was en volgende week niet kunt komen, kunt u zichzelf laten machtigen door een ander Haags SP lid. Normaliter vragen wij bij stemming daadwerkelijk aanwezigheid, echter omdat deze vergadering niet gesloten is, maar geschorst, is er een uitzondering gemaakt voor de vanavond aanwezige personen.

Indien u vanavond niet aanwezig was en volgende week wel wilt komen, bent u alsnog van harte welkom. Wel verwachten van u dat u het programma en de amendementen gelezen heeft, en uw stem bepaald heeft. Informatie hierover en u opgeven voor de ledenvergadering kan via sp@denhaag.nl of per telefoon 070-3533734.

De discussie over de algemene indruk van het programma is gesloten. Amendementen kunt u nog indienen tot donderdagmorgen 7 september 10.00 uur, via sp@denhaag.nl of afgeven op het stadhuis, bij de receptie vragen naar de SP fractie. Indien afwezig kunt u naar de raadzaal alwaar iemand van de fractie zal zijn.