Kennismakingsavond SP Den Haag

19 januari 2007

Kennismakingsavond SP Den Haag

Aanstaande dinsdag 23 januari organiseert de SP Den Haag een kennismakingsbijeenkomst in haar partijpand aan de Allard Piersonlaan. Deze avond is bedoeld voor de vele nieuwe leden die zich rond de laatste Kamerverkiezingen bij de SP aangesloten hebben.

Krista
Krista van Velzen

Deze avond zijn ook welkom, SP-ers die al wat langer lid zijn en nu toch eens willen weten wat de Haagse afdeling allemaal doet. Er is genoeg informatie en er wordt ook besproken hoe eenieder, die dat zou willen, een steentje bij kan dragen aan de actiefste partij van Nederland!

Als speciale gast is Haags Kamerlid Krista van Velzen uitgenodigd voor deze avond. Krista staat bekend om haar actieve aanpak van milieu- en defensiezaken. Na een korte inleiding zal er gelegenheid zijn om haar vragen te stellen. Dat kan gaan over haar activiteiten in de Kamer, de coalitiebesprekingen of de politieke actualiteit. Vragen staat vrij…

De deuren van ons partijpand aan de Allard Piersonlaan 48 (in Laakkwartier) zijn geopend vanaf 19.30 uur. Om 20.00 uur begint het programma met kennismaken en de geschiedenis van de SP. Naast het gedeelte met Krista zullen de organisatie van de afdeling, de activiteiten en de mogelijkheden om actief te worden binnen de SP aan bod komen. Als het officiële programma afgelopen, is er de mogelijkheid om na te kletsen aan de gezellige SP-bar!

Bij vragen of opmerkingen betreffende deze avond kan contact opgenomen worden met Daan Jonas (e-mail: dedaan@tomaatnet.nl)

Krista van Velzen

Krista van Velzen op Hyves