Nieuw bestuur aan de slag

9 april 2009

Nieuw bestuur aan de slag

Zondag 29 maart heeft de ledenvergadering van de SP Den Haag een nieuw bestuur gekozen. Na het tellen van de stemmen bleken alle twaalf kandidaten ruim genoeg vertrouwen te hebben voor een plek in het bestuur. De herkozen voorzitter Daan Jonas: “Het wordt een belangrijk jaar met twee verkiezingen in het vooruitzicht. Maar zeker ook buiten verkiezingstijd gaan we komend jaar de Haagse buurten in.”

SP Tweede Kamerlid Manja Smits enthousiasmerend over voorzieningen in de buurt

Tijdens de ledenvergadering werd ook teruggeblikt op afgelopen jaar. In het oog sprongen de acties voor de medewerkers van thuiszorgbedrijf Meavita, een onderzoek naar achterstallig onderhoud in Mariahoeve, het onderzoek naar de waarde van ID-banen en de acties om buslijn 13 weer terug te krijgen. De SP Den Haag heeft bij al deze activiteiten iets voor elkaar weten te krijgen.

Speciale gast was SP Tweede Kamerlid Manja Smits. Zij vertelde waarom het zo belangrijk is dat goede voorzieningen voor mensen echt in hun buurt te vinden zijn. Dit gaf de aanwezige leden zeker inspiratie om ook in Den Haag aan de slag te gaan voor goede buurtvoorzieningen.