Bijna 500 handtekeningen voor wijkcentrum De Vijvers

27 maart 2010

Bijna 500 handtekeningen voor wijkcentrum De Vijvers

De handtekeningenactie voor een wijkcentrum en een tijdelijk jeugdhonk in De Vijvers loopt als een trein. Op zaterdag 27 maart heeft ROOD samen met de jongeren uit de wijk en andere betrokken organisaties bijna 500 handtekeningen opgehaald! Lesley Arp van ROOD Den Haag: “Dit toont aan dat veel bewoners van buurten De Vijvers en Zonne Veld waar de handtekeningen actie is gehouden behoefte hebben aan een wijkcentrum waar jongeren in hun vrije tijd terecht kunnen. De gemeente kan dit signaal niet langer negeren en moet aangeven hoe zij aan deze wens tegemoet zal komen.”
ROOD in actie in Wateringseveld
De jongeren uit Vijvers gaan langs de deuren

De komende tijd kunnen er nog steeds handtekeningen worden ingediend via onze website. Over een week zal ROOD samen met de wijkbewoners, de Stichting Boog, het Bewonersplatform en het Burgerschapspanel afspraken maken over het verdere verloop van de actie. Één ding is zeker: dat wijkcentrum moet er komen!

Wil jij op de hoogte blijven van deze actie of – nog beter – zelf meehelpen? Stuur dan een e-mail naar rooddenhaag@sp.nl!

ROOD in Wateringseveld
Van buurten krijg je dorst!

Samen handtekeningen optellen

ROOD in Wateringseveld
Met dank aan alle vrijwilligers was het een geslaagde dag