Campagneaftrap Provinciale Statenverkiezingen SP met voetbalwedstrijd in de Schilderswijk

4 februari 2011

Op zaterdagavond 5 februari organiseert SP Den Haag een voetbalwedstrijd in de Schilderswijk om aandacht te vragen voor de sluiting van 20 van de 60 buurthuizen in Den Haag. Tegelijk zal deze wedstrijd de aftrap zijn van de Haagse campagne voor de provinciale verkiezingen. De wedstrijd zal zijn tussen jongeren- en welzijnswerkers en SP-kandidaten voor de Provinciale Staten. De Haagse afdeling zal onder andere worden vertegenwoordigd door Jerry Snellink.

De nummer vier van de provinciale kandidatenlijst van de SP, Jerry Snellink: “Sporten is gezond, zeker voor de jeugd. Het is daarom belangrijk dat er genoeg mogelijkheden voor zijn. Maar wat doet de gemeente? Ze bezuinigt een op de drie buurthuizen weg. Dat is vragen om ellende. Er worden dan minder activiteiten voor jongeren georganiseerd. Dat betekent niet alleen minder beweging, maar ook meer verveling met alle vervelende gevolgen die daarbij horen.” Snellink wil na 2 maart in de Provinciale Staten ook de stem van jongeren laten horen en was het afgelopen jaar actief betrokken bij verschillende SP acties in de Schilderswijk.

De voetbalwedstrijd zal zijn in Sporthal Oranjeplein, Slicherstraat 11 in Den Haag.
Van 19.00 tot 21.00.
U bent van harte welkom!