Thuisblijven helpt niet, SP stemmen wel

2 maart 2011

Thuisblijven helpt niet, SP stemmen wel

Vandaag zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten, en daarmee ook de nieuwe Eerste Kamer. Met uw stem kunt u protest aantekenen tegen de kolossale bezuinigingsplannen van de regering. Scholieren, studenten, gehandicapten, leraren, politieagenten, tram- en busbestuurders, huurders en kleine zelfstandigen betalen de crisis. Graaiende bankiers, grote beleggers, wegkijkende managers blijven buiten schot. Dat is oneerlijk en onverstandig.

Met een stem op de SP maakt u Zuid-Holland en Nederland weer wat socialer en menselijker. U kunt de SP steunen door zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen om vandaag naar de stembus te gaan. Door op de Haagse SP-kandidaat Jerry Snellink te stemmen zorgt u bovendien voor een Haags, sociaal en jong geluid in de Provinciale Staten. "Er zijn drie punten waar ik mij in de Provinciale Staten voor in zal gaan zetten. Ten eerste, meer en betere betaalbare woningen voor jongeren en starters. Ten tweede een jeugdzorg zonder marktwerking en kortere wachtlijsten. De menselijke waardigheid moet hier centraal staan. En als derde betaalbaar en goed openbaar vervoer. Er moeten in de buurt van alle maatschappelijke organisaties, zoals ziekenhuizen en buurthuizen een halte komen.", aldus Snellink.