Voorlichting voor mantelzorgers

30 mei 2011

Voorlichting voor mantelzorgers

De hulpdienst van de Haagse SP organiseert voor mantelzorgers en mensen die geïnteresseerd zijn een voorlichtingsavond op dinsdagavond 28 juni van 19.00 tot 21.30 uur. De voorlichting wordt gegeven door Eugenie Buhlmann, consulent bij Stichting Mantelzorg Den Haag. Coördinator van de hulpdienst Hannie van der Sman: "mantelzorgers zijn mensen met de zware taak om de zorg van mensen in hun familie of omgeving te verzorgen. Middels deze voorlichting willen wij mensen een helpende hand bieden".

De voorlichtingsbijeenkomst vindt plaats op het afdelingspand van de Haagse SP aan de Allard Piersonlaan 48. Aanmelden kan bij de coördinator van de hulpdienst Hannie van der Sman via hannievdsman@ziggo.nl of 06-54332067

De hulpdienst van de Haagse SP is er voor mensen die problemen hebben met het aanvragen van subsidies, huurproblemen en sociaal- economische problemen. Hulpvragen worden door de hulpdienst opgepakt of verwijst mensen door naar de juist instantie.

Wekelijkse heeft de hulpdienst inloopspreekuur op de woensdagavond van 19.30 tot 21.00 uur.

Pagina hulpdienst van de Haagse SP