SP en bewoners onderzoeken verkeerssituatie Van der Duynstraat

5 januari 2012

SP en bewoners onderzoeken verkeerssituatie Van der Duynstraat

Het is inmiddels twee jaar geleden dat in Den Haag het verkeerscirculatieplan (VCP) werd ingevoerd. Verschillende straten rondom de binnenstad kampen sindsdien met een gewijzigde verkeerssituatie: één van die straten is de Van der Duynstraat in de Stationsbuurt. Samen met de Bewonerscommissie Verkeersdrukte Van der Duynstraat vroeg de SP op woensdagavond 4 januari aan bewoners hoe zij de verkeerssituatie in hun straat ervaren. Verschillende bewoners gaven aan dat het sinds de invoering van het VCP opmerkelijk drukker is geworden in hun straat. Zo ontstaan er sneller opstoppingen in de straat en is er meer herrie.

Vrijwilligers van de SP samen met leden van de bewonerscommissie bij een huis in de Van der Duynstraat

Ook volgende week gaat de SP met de Bewonerscommissie Verkeersdrukte op pad om onderzoek te doen naar de verkeerssituatie in de Van der Duynstraat. We verzamelen op maandag 9 januari en donderdag 12 januari om 19.00 bij Van der Duynstraat 66. Wil je meehelpen? Meld je dan even aan via Paul Junier: paulus2176@hotmail.com / 06-22706651.

Een lid van de bewonerscommissie belt aan bij een woning