SP trotseert winterweer in Moerwijk

5 februari 2012

SP trotseert winterweer in Moerwijk

Afgelopen zaterdag 4 februari was de Haagse SP aanwezig in het winkelcentrum aan de Betje Wolffstraat in Moerwijk. Want ook als de straten glad zijn laat de SP je niet in de kou staan! We deelden ledenwerfflyers uit, waarin ook staat hoe de SP de crisis te lijf wil gaan. Met name de foto van Emile Roemer op de flyer leidde tot veel enthousiaste reacties. Mede door zijn goede optreden waren veel bezoekers van het winkelcentrum van plan om bij de volgende verkiezingen SP te stemmen.

Hannie van der Sman en Paulus Junier
SP'ers Hannie van der Sman en Paul Junier tijdens het flyeren in Moerwijk

Voor veel Hagenaars komen de gevolgen van de landelijke en lokale bezuinigingen hard aan. Volgende week zondag 12 februari gaan we weer de stad in om mensen te overtuigen dat het nu de tijd is om de SP te steunen, om te voorkomen dat Nederland nog meer in tweeën splijt. We zullen tussen 13.00 en 15.00 op de Grote Marktstraat staan met een speciale Valentijnsactie. Help je ook mee? Meld je dan aan via denhaag@sp.nl.

Paul Junier
SP'er Paul Junier in gesprek met een voorbijganger