Dag voor goede zorg geslaagd

5 november 2012

Dag voor goede zorg geslaagd

De SP steunt de zorgmedewerkers van HWW-zorg die strijd voeren voor betere kwaliteit van zorg en werk. Op de dag van de goede zorg in buurthuis De Mussen was de partij daarom aanwezig om de medewerkers te steunen. Deze dag werd georganiseerd door de medewerkers van HWW-zorg en vakbond Abvakabo FNV. De medewerkers wilde het dagboek van de zorg aanbieden aan de directie van HWW-zorg. De directie weigerde dit dagboek in ontvangst te nemen. SP-kamerlid Renske Leijten nam het dagboek wel in ontvangst.

SP-kamerlid Renske Leijten en SP-raadslid Bart van Kent op de dag voor goede zorg

Deze dag werden de bewoners van de Schildershoek in het zonnetje gezet. Zij kregen extra zorg in buurthuis De Mussen aangeboden. Zo werd er manicure en make-up georganiseerd. Sjaak Bral deed ook nog een duit in het zakje en zorgde ervoor dat de dag in goede banen verliep. Behalve SP-raadslid Bart van Kent en SP-kamerlid Renske Leijten, waren meerdere actieve Haagse SP'ers ook aanwezig op de dag. De bewoners van de Schildershoek vonden het een geslaagde dag waarop ze extra veel zorg kregen.

SP'ers lopen mee in de protestmars van buurthuis De Mussen richting de directie van HWW-zorg

Dag voor goede zorg in Den Haag, kom ook!