SP weer afdeling rijker

6 maart 2013

SP weer afdeling rijker

Ruim twee jaar geleden is de SP Den Haag begonnen met het oprichten van een afdeling in het Westland. Sinds deze week heeft Westland een volwaardige SP-afdeling. Dit besluit werd afgelopen weekend door het landelijk partijbestuur genomen. Bestuurslid Dirk van Oostaijen, verantwoordelijk voor Westland in het Haagse SP-Bestuur: "We feliciteren de afdeling Westland met het behalen van dit geweldige succes. Het is een mooie beloning na het harde werk van de Westlandse SP'ers dat men zich nu volwaardig afdeling mag noemen. We wensen de leden daar veel succes de komende tijd bij hun activiteiten en acties".

Februari 2011 begon de toenmalige werkgroep Westland met het plakken van verkiezingsposters. Later ging men buurten in de verschillende kernen, en werd er actie gevoerd voor het openhouden van twee zwembaden. De werkgroep werd vorige jaar al benoemd tot afdeling in oprichting en vanaf afgelopen zaterdag heeft het Westland een volwaardige SP-afdeling.