Gelukkig nieuwjaar!

6 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar!

De SP wenst iedereen een goed nieuwjaar en de beste wensen. Op zaterdag 5 januari organiseerde de partij een nieuwjaarsborrel voor de leden.

Op de nieuwjaarsborrel van de Haagse SP waren veel leden aanwezig om te proosten op het nieuwe jaar. Een belangrijk jaar, omdat heel Den Haag op 19 maart naar de stembus mag voor de gemeenteraadsverkiezingen. Organisatiesecretaris Hannie van der Sman: "De komende campagne gaat de SP doen, wat de SP al jaren doet. We gaan veel de buurten in om te praten met de mensen en te overtuigen op de SP te stemmen. Nu al hebben we tientallen vrijwilligers die geregeld de straat op gaan en in aanloop van de campagne zal dit alleen maar toenemen".

Tijdens de nieuwjaarsborrel konden leden zich ook inschrijven voor de verschillende campagneactiviteiten. Dit resulteerde meteen in veel nieuwe vrijwilligers. Wilt u ook helpen in de campagne? Stuur dan een mail naar denhaag@sp.nl en u wordt op de lijst voor de campagnemail gezet.