Handtekeningenactie Kraayenstein: meer speelruimte in de wijk

11 maart 2014

Handtekeningenactie Kraayenstein: meer speelruimte in de wijk

Woensdag 12 maart wordt een handtekeningenactie georganiseerd voor meer speeltoestellen in de wijk Kraayenstein. Twee jaar geleden werd door de CDA-wethouder Karsten Klein extra speeltoestellen beloofd. Tot op heden is dit nog niet gelukt. De bewoners zijn nu een handtekeningenactie gestart om de wethouder aan zijn beloften te herinneren. De SP ondersteunt deze actie. Kandidaat-raadslid Hannie van der Sman: “Kraayenstein is een wijk met veel gezinnen. Vooral in de buurt van de Dalen is veel vraag naar speeltoestellen en een plek waar kinderen kunnen voetballen. Als het aan de SP ligt komt dit er alsnog snel!”

Woensdag 12 maart om 16 uur is wethouder Klein uitgenodigd om de handtekeningen in ontvangst te nemen. De overhandiging zal plaatsvinden in de speeltuin aan het Rietvoorndaal. Kandidaat-raadslid Hannie van der Sman ondersteunt de actie die is opgezet door buurtbewoners: “De SP roept wethouder Klein om de gedane beloften na te komen”.