Stem SP voor een 100% sociaal Den Haag

19 maart 2014

Stem SP voor een 100% sociaal Den Haag

Morgen kan er gestemd worden voor de gemeenteraadsverkiezingen van Den Haag. Voor een sociaal Den Haag is het belangrijk dat de SP groot wordt. De komende jaren wordt de gemeente steeds meer verantwoordelijk voor zaken op het gebied van zorg. Een grote SP kan afdwingen dat daarbij gekozen wordt voor mensen, in plaats van marktwerking en bezuinigingen. Ook kiest de SP duidelijk voor de inwoners, door meer voorzieningen op wijk- en buurtniveau te organiseren. We schrappen de dure megaprojecten, zoals het Spuiforum. Stem daarom op 19 maart SP voor een 100% sociaal Den Haag!

Onze speerpunten:

• We schrappen de miljoenen verslindende prestigeprojecten. We stoppen bijvoorbeeld met het Spuiforum.
  • Voldoende werk voor een volwaardig loon in de stad, we stoppen met bezuinigingen die banen vernietigen.
  • We strijden voor goede zorg in Den Haag. We verzetten ons tegen de bezuinigingen die op de zorg afkomen, trekken extra geld uit voor de zorg en we komen met een actieplan voor menswaardige zorg op buurtniveau.
  • We bestrijden de armoede in de stad. Hiervoor komt een actieplan met armoederegelingen en een goed georganiseerde schuldhulpverlening.