Hulpdienst Den Haag van start

13 mei 2014

Hulpdienst Den Haag van start

De SP in Den Haag start weer met de hulpdienst. De hulpdienst is een service voor inwoners van Den Haag die een steuntje in de rug nodig hebben. Vragen over formulieren, regels of instanties kunnen neergelegd worden bij deze gratis dienst. Hulpdienst-coördinator Minka Schramm: “De SP is een politieke partij die zich niet alleen inzet in de gemeenteraad voor de inwoners, ook inwoners met individuele vragen of problemen willen we helpen. Wij hopen deze mensen met de hulpdienst een helpende hand te bieden”.

Behalve naar hulpvragen, is de hulpdienst ook op zoek naar extra vrijwilligers die belangeloos mensen in nood willen helpen. Zij kunnen zich melden bij de hulpdienst.

De SP-hulpdienst is telefonisch te bereiken op woensdag tussen 19.00 en 20.30 via 070-3901212. Ook kunnen mensen op ditzelfde moment langsgaan bij het inloopspreekuur in het afdelingspand aan de Allard Piersonlaan 48. Op andere momenten kan een boodschap achtergelaten worden bij de gemeenteraadsfractie via het telefoonnummer 070-3533734.