Reis mee naar de SP ledendag!

27 mei 2015

Reis mee naar de SP ledendag!

Foto: SP

Op zondag 31 mei zijn SP-leden met partner en kinderen van harte welkom bij de ledendag van de SP. Dit jaar wordt deze gehouden in Burgers' Zoo in Arnhem. Naast een bezoekje aan de dierentuin kun je tijdens deze bijzondere dag genieten van o.a. muziek, cabaret, debat en optredens van Jan Marijnissen en Emile Roemer. Haagse SP-leden en leden van omliggende SP-afdelingen kunnen gebruikmaken van busvervoer naar Arnhem. Er is een beperkt aantal plekken in de bus beschikbaar, dus meld je snel aan!

Kaarten voor de SP ledendag, inclusief entree Burgers’ Zoo, kosten slechts 7,50 euro voor volwassenen en 5 euro voor kinderen van 4 t/m 9 jaar. Kinderen onder de 4 jaar mogen gratis naar binnen. Bestel je kaarten vooraf op SP-net.

Voor het busvervoer van Den Haag naar Arnhem dien je je uiterlijk vrijdag 29 mei aan te melden bij Hannie van der Sman: 06-54332067 / hannievdsman@ziggo.nl. Voor de busreis vragen wij een bijdrage van 10 euro: deze kan voor vertrek worden betaald. De bus vertrekt om 09.00 vanaf het busplatform boven Den Haag Centraal.