SP steunt Serious Request met Roemer Run

15 december 2016

SP steunt Serious Request met Roemer Run

Met Serious Request vragen 3FM en het Rode Kruis dit jaar aandacht voor het tegengaan van kindersterfte door longontsteking. De SP draagt hier haar steentje aan bij met de Roemer Run, een sponsorloop van het Spuiplein naar het glazen huis in Breda. Onze afdelingsvoorzitter Hanne Drost zal in de vroege ochtend van 23 december vanaf de start een stuk meelopen samen met SP Tweede Kamerlid Michiel van Nispen.

Uiteraard hoopt de SP met de Roemer Run zoveel mogelijk donaties op te halen voor Serious Request. Je kunt de deelnemers van de loop sponsoren via de website van Serious Request.

Naast Drost en van Nispen lopen verschillende kandidaat Kamerleden van de SP mee, zoals Lilian Marijnissen, Ron Meyer en Sandra Beckerman. Het laatste gedeelte naar het glazen huis wordt afgelegd door lijsttrekker Emile Roemer en de Bredase wethouder Patrick van Lunteren. Roemer zal ook aanwezig zijn bij de aftrap van de sponsorloop. Deze vindt plaats op vrijdag 23 december om 06.00 voor het Theater aan het Spui in Den Haag.