Haagse leden bespreken programma

30 september 2020

Haagse leden bespreken programma

Foto: Joshua Versijde / Joshua Versijde

Afgelopen zondag hield de Haagse SP-afdeling eindelijk weer een ledenvergadering, uiteraard op anderhalve meter afstand. Bijna dertig leden kwamen bij elkaar in Theater de Steeg om te spreken over onze partij.

Op het programma stond het bespreken van het eerste concept van het verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen in 2021. Maar ook werd er gesproken over de kandidatenlijst en natuurlijk de verkiezingscampagne. Op de kandidatenlijst voor de aankomende vier jaren staan twee Haagse leden: Bart van Kent (8) en Hanne Drost (12). Zij zijn beide fractievoorzitter geweest in de Haagse gemeenteraad en hebben veel voor onze afdeling betekend. Uiteraard waren zij ook aanwezig om het programma te bespreken. Wij zijn ontzettend trots op hen plek op de lijst!

Het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst zijn voor alle SP-leden te vinden op SP-net. Op de volgende ledenvergadering, 15 november, bespreken we de tweede conceptversie van het programma.