Kerngroep SP Den Haag van start

30 augustus 2022

Kerngroep SP Den Haag van start

Foto: SP

Op maandag 29 augustus is de kerngroep weer van start gegaan met een fietstocht door onze mooie stad. Samen deden we inspiratie op om nog harder te strijden voor Den Haag!

We bezochten een aantal locaties in Den Haag waar we samen hebben gestreden met bewoners voor een eerlijkere stad. Daar spraken we met de helden die de acties hebben gedragen en op touw hebben gezet. In de Schilderswijk zagen we hoe bewoners samen met de SP in actie komen voor betere isolatie en tegen enkel glas. In de Dreven zagen hoe we wat de gevolgen van krankzinnige sloopplannen zijn voor de bewoners. Zij blijven strijdbaar en wij dus ook! Tot slot vertelde Neeltje ons in Moerwijk over de samenwerking met de SP bij het aanpakken van problemen omtrent veiligheid en rattenoverlast in de wijk. Al met al was het inspirerende en gezellige avond!

De kerngroep is de smeerolie van de afdeling. Onze meest actieve leden komen hier samen met het bestuur en de fractie. Op deze bijeenkomsten komen we samen om actualiteiten te bespreken, scholingen te volgen, plannen te maken en actie te voeren. We komen daarvoor één keer per maand samen. Uiteraard is er altijd ruimte voor gezelligheid en een drankje achteraf.

Meer weten over de kerngroep? Stuur dan een mailtje naar denhaag@sp.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!