In memoriam: Erwin van Stappershoef

24 oktober 2022

In memoriam: Erwin van Stappershoef

Foto: SP

Vandaag bereikte ons het verdrietige bericht dat Erwin van Stappershoef is overleden. Erwin was de afgelopen jaren een gewaardeerd vrijwilliger van onze afdeling. We hebben Erwin de afgelopen jaren mogen leren kennen als een man met een echt SP-hart. Een vrijwilliger die het liefst op de achtergrond de handen uit de mouwen stak. Iemand die het niet trok dat anderen onrecht wordt aangedaan. Helaas zagen we Erwin vanwege ziekte de afgelopen tijd wat minder. Daar baalde hij zelf ook erg van. Maar de keren dat hij er was zorgde hij ervoor dat we altijd nog even bleven hangen. Zo hebben we deze zomer nog erg moeten lachen toen we als allereerste klanten op het terras van een typische buurtkroeg in Laak koffie gingen drinken. Hij kon erg genieten van de ‘gekke’ acties die we als SP soms doen, zoals het stoepkrijten bij het stadhuis tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. We gaan Erwin als SP’er, maar vooral als mens, heel erg missen.