Op bezoek in winkelcentrum Leyenburg

17 februari 2009

Op bezoek in winkelcentrum Leyenburg

Vier actieve SP-ers gingen zondag 15 februari naar winkelcentrum Leijenburg in Den Haag Zuid. Ze deelden daar de nieuwe ZO-kranten uit en flyers met daarin de aankondiging voor het politieke café PRIK op zondag 15 maart om 15:00 uur in het nabijgelegen Musicon. De activiteit is onderdeel van de vaste activiteitenzondag waar de SP Den Haag vanaf het begin van dit jaar mee is begonnen.

Buurtbewoonster is blij met een mooie ZO-krant

Ondanks de kou waren de meeste mensen zeer spraakzaam. Sommigen maakten zich zorgen over de economische crisis en waren nieuwsgierig wat de SP eraan ging doen. Anderen waren juist prima op de hoogte en vol lof over het optreden van SP fractievoorzitter Agnes Kant in het TV-programma Buitenhof. De activiteitenzondag sluiten we telkens af met een drankje. Zo heb je nog even de tijd om ervaringen en informatie uit te wisselen.

Ben je SP stemmer, sympathisant of lid kom dan een keer gezellig langs! A.s. dinsdag is er om 20:00 uur een kerngroepvergadering in het SP pand aan de Allard Piersonlaan en a.s. zondag gaan we buurten in Duindorp.