Alweer uitstel Randstadrail

29 januari 2007

Alweer uitstel Randstadrail

De problemen met Randstadrail stapelen zich op. Uitstel van Randstadrail 3, Loosduinen-Centraal Station, met een week is het laatste nieuws. Ontsporingen van de Randstadrail in Loosduinen vragen om meer proefritten. Wordt het echt mogelijk de Randstadrail te laten rijden "in" een tramspoor en "op" een treinspoor?

Een HTM woordvoerder beweert dat de rails in Loosduinen, waar de Randstadrail afgelopen week twee keer ontspoorde, een heel ander verhaal is. Immers aldaar werd al jaren gereden. Ja, alleen niet door vervoer van Randstadrail, maar door andere trams.

De SP wacht nog op informatie vanuit Haaglanden. Alhoewel de Volkskrant deze informatie wel in bezit heeft, zijn de raadsleden afhankelijk van de persberichten van Haaglanden. Heeft Siemens wel of niet Haaglanden en wethouder Van Woensel gewaarschuwd? Gaat het hierom het beveiligingssysteem of om slecht werkzame wissels? Wordt vervolgd.

Wethouder van Woensel niet capabel
Vragen over dubbele pet Van Woensel inzake Randstadrail