Buurten in de Binckhorst

24 februari 2010

Buurten in de Binckhorst

SP buurt in de binckhorstVier SP-ers bezochten vandaag ondernemers in de Binckhorst om duidelijk te maken dat de SP hart voor de zaak heeft. Met een aantal ondernemers ging het ondanks de economische crisis erg goed. Anderen merkten duidelijk een daling van hun omzet. De onzekerheid over de toekomst werd genoemd als grootste ergernis. Er is veel onduidelijkheid over wat de gemeente nou precies met de Binckhorst wil.

Het viel kandidaat-raadslid Daniël de Wit op hoeveel kantoren er leeg staan en hoeveel kale, met hekken omheinde, plekken er in de Binckhorst zijn. De Wit: "Dit is niet goed voor de bedrijvigheid. De Binckhorst ligt mooi centraal. Er zitten ondernemers in de Binckhorst die hun ziel en zaligheid in hun bedrijf steken en zich ook verantwoordelijk voelen voor een mooie en schone Binckhorst. Zij kunnen niet alles in hun eentje opknappen. De gemeente moer er dan ook voor zorgen dat de Binckhorst niet verloedert en opgeknapt wordt. De SP zal hier met ondernemers voor blijven strijden."

Afdelingsvoorzitter Wouter Groot Koerkamp tijdens het buurten in de Binckhorst