Verkiezings-PRIK! belooft spetterend debat

15 februari 2010

Verkiezings-PRIK! belooft spetterend debat

Op zondag 21 februari vanaf 14.30 uur organiseert de SP Den Haag politiek café PRIK! in café ’t Syndicaat (Nieuwe Molstraat 10). De discussie gaat deze keer over de verkiezingen. Sjaak Bral presenteert PRIK! op zijn karakteristieke manier. Hij zal het debat tussen topkandidaten van de VVD, Groen Links, PVV, PvdA, D66 en de SP in goede banen leiden. Rond de debatten zal er muziek zijn van 'Stop, Look & Listen' en rapper Umit C.

PRIK! staat garant voor een prikkelende mix tussen debat, muziek en humor. Bij het debat zullen de degens worden gekruist door Anne Mulder (nr. 2 VVD), Bert van Alphen (nr. 1 Groen Links), Sietse Fritsma (nr. 1 PVV), Henk Kool (nr. 2 PvdA), Rachid Guernaoui (nr. 2 D66) en Ingrid Gyömörei (nr. 1 SP). De visies van de verschillende partijen om de komende vier jaar Den Haag te verbeteren, liggen flink uit elkaar. Dat belooft de nodige levendige discussies op te leveren.

De muziek van Stop, Look & Listen zorgt voor een relaxte sfeer. Umit C zal na de debatten zijn verkiezingsrap laten horen, om iedereen te motiveren om te gaan stemmen. Sjaak Bral zorgt als presentator natuurlijk voor een humoristisch sausje over het geheel.

Zoals gebruikelijk wordt ook het publiek uitgenodigd om aan het debat deel te nemen. Om 14.30 uur start de muziek, 15.00 uur het debat. PRIK! eindigt rond 17.15 uur, de toegang is gratis.