Grootste graaierverkiezing slaat aan

11 juni 2013

Grootste graaierverkiezing slaat aan

De verkiezing van de 'grootste graaier' van Den Haag slaat aan. Er zijn veel stemmen binnengehaald en veel steunbetuigingen binnengekomen. Ook hebben wij op de spontane steun van Winifred Trost en Anneleen Beek kunnen rekenen. Zij hebben meer dan 600 stembiljetten verspreid in hun buurt. De dames zijn boos over het enorme inkomen van Willem Krzeszewski, directeur van Staedion wonen. Zij hebben eigenhandig de stembiljetten gekopieerd en verspreid in de buurt.

De dames zijn erg geschrokken van sommige wooncomplexen. De complexen worden slecht onderhouden en schoongemaakt, service ontbreekt en in sommige complexen stinkt het zelfs naar urine. Ook een aantal bewoners gaven aan zeer ontevreden te zijn over de gang van zaken. Bovendien worden hun klachten niet serieus genomen. “Terwijl een aantal wooncomplexen slecht onderhouden zijn en reparatieafspraken niet worden nagekomen, leeft directeur Krzeszewski over de rug van de bewoners in weelde. Een salarisverlaging is nu nodig in plaats van een huurverhoging” aldus SP-raadslid Bart van Kent.

Van Kent en de Haagse SP-voorzitter Daniël de Wit zijn maandag 10 juni langs de dames gegaan om deze in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun geweldige inzet. Zij zijn een geweldige steun geweest voor onze actie en hebben daarom een mooi bloemetje ontvangen.

Bent u ook ontevreden over een of meerdere van deze zakkenvullers, en kunt u het ook niet langer aanzien hoe deze zakkenvullers ongestoord en ongezien hun gang gaan? Help dan ook mee met het verspreiden van de stembiljetten! Meld u bij denhaag@sp.nl of geef uw stem door via onze onze facebookpagina