1 juli: Zorgavond met Henk van Gerven

27 juni 2016

1 juli: Zorgavond met Henk van Gerven

Foto: Inge van de Vooren

Aanstaande vrijdag 1 juli komt SP Tweede Kamerlid Henk van Gerven naar Den Haag om te vertellen over de landelijke campagne voor een Nationaal ZorgFonds. Hierbij zal hij onder andere ingaan op de tekortkomingen van het huidige zorgstelsel en de macht van de zorgverzekeraars. Vind jij ook dat er een einde moet komen aan het eigen risico en het verspillende overstapcircus van zorgverzekeraars? Kom dan ook op 1 juli naar onze zorgavond in de Bazaar of Ideas!

De SP vindt dat je in Nederland moet kunnen rekenen op de zorg die je nodig hebt. Daarom doet de SP Den Haag mee met de campagne voor één Nationaal ZorgFonds: een basisverzekering waarin ook de tandarts, de geestelijke gezondheidszorg en de fysiotherapeut zijn opgenomen. Deze zomer zullen wij op diverse plekken in de stad steunbetuigingen ophalen voor dit initiatief.

Naast Henk van Gerven zullen op 1 juli huisarts Bart Bruijn en psychiater Cobie Groenendijk komen vertellen waarom zij de campagne voor een Nationaal ZorgFonds steunen. De bijeenkomst begint om 19.30 en vindt plaats in de Bazaar of Ideas (Hoefkade 9).