Rapport NV woningbeheer

16 juni 2003

Rapport NV woningbeheer

De SP Hulpdienst ontvangt al geruime tijd klachten van Haagse huiseigenaren die zich in het nauw gedreven voelen door de manier waarop de Woningbeheer NV uitvoering geeft aan PWV projecten in de stad.

In eerste instantie was er niet veel meer mogelijk dan klachten registreren en mensen waar mogelijk advies te geven om de schade te beperken. Inmiddels begint de klachtenregen epidemische vormen aan te nemen. Reden voor de SP om actief te gaan inventariseren wat er zoal schort aan de dienstverlening van de Woningbeheer NV aan particuliere woningbezitters in het kader van de PWV. En passent kwamen nog wat andere wetenswaardigheden onder onze aandacht die we de lezer niet willen onthouden.
Om te beginnen willen we u deelgenoot maken van een deel van de klachten die bij ons zijn binnengekomen. Omdat een aantal mensen die contact met ons hebben opgenomen nog met de Woningbeheer NV in het schuitje (schip?) zitten hebben we de reacties grotendeels anoniem in dit rapport opgenomen.

Download het rapport (PDF)