De buurt in met de SP: Loosduinen en Kijkduin

16 augustus 2012

De buurt in met de SP: Loosduinen en Kijkduin

De Haagse SP is afgelopen zaterdag in Loosduinen en Kijkduin geweest om te praten met de winkeliers en het winkelend publiek. We hebben met de winkeliers gesproken over wat hen bezighoudt en verteld over de speciale aandacht die de SP heeft voor het MKB, de motor van onze economie. In gesprekken met de ondernemers kwam vaak het landelijk SP-initiatief voor het MKB 'Hart voor de Zaak' ter sprake.

Alle SP'ers die actief waren op zaterdag poseren voor de groepsfoto

Met de mensen op straat bespraken de SP'ers de folder '10 vragen aan Emile Roemer' en de aankomende verkiezingen. Veel mensen waren positief over de SP en over Emile en er onstonden boeiende gesprekken over de econimische crisis, de Euro, de bijstand en over vrijwilligerswerk. Drie dames op leeftijd die de politiek op de voet volgen moesten erg lachen om het 'Doe effe sociaal man' T-shirt met de kop van Emile Roemer erop wat een van de SP'ers aan had. Conclusie van de dag? De SP is hot en Emile is een hit!

Het 'Doe effe sociaal man' t-shirt met daarop Emile Roemer

Voormalig SP-kamerlid Krista van velzen was ook van de partij en sprak met meerdere voorbijgangers