Wethouder Norder zegt toe met Vestia te gaan praten

19 april 2012

Wethouder Norder zegt toe met Vestia te gaan praten

Op donderdag 19 april bracht PvdA-wethouder Marnix Norder een bezoek aan de bewoners in Spoorwijk. Dit bezoek werd gebracht naar aanleiding van een zwartboek wat de bewoners ruim anderhalf jaar geleden aanboden aan de wethouder. Norder was in de veronderstelling dat de problemen inmiddels opgelost waren. Niets is minder waar. De bewoners vertelden de wethouder dat zij nog veel last hadden van vocht in de woningen en een niet functionerende warmtepomp. De wethouder zegde toe dat hij de vochtproblemen gaat onderzoeken en met Vestia in gesprek gaat, zodat de problemen met de warmtepomp hopelijk opgelost kunnen worden. "Ik ben blij dat de wethouder eindelijk na anderhalf jaar de bewoners wil helpen met de vochtproblemen, vol spanning wacht ik de resultaten af. Ook ben ik benieuwd of hij de problemen rondom de warmtepomp, waarbij Eneco en Vestia naar elkaar blijven wijzen, kan oplossen" aldus SP-fractievoorzitter Ingrid Gyömörei.

Marnix Norder in gesprek Spoorwijk
PvdA-wethouder Norder in gesprek met een bewoner van Spoorwijk

Vestia. Adembenemend traag.
De bewoners hebben de wijk vol gehangen met protestposters